Vianočný večierok s nádychom Španielska!

„Chce to zmenu!“ Povedali sme si minulý rok na jeseň a rozhodli sa, že firemný vianočný večierok premeníme na cestovateľský zážitok. Hlasovalo sa a voľba padla na Barcelonu. Posledný januárový víkend patril nám.

Počas predvianočného pracovného zhonu nás vpred hnala vidina 3 dní strávených v úžasnej atmosfére Barcelony. Plánovalo sa a plánovalo. Každý chcel vidieť niečo iné, no napokon sa nám podarilo zostaviť celkom slušný plán, s ktorým bola väčšina z nás spokojná.

V piatok skoro ráno nám to letelo z Viedne a doobeda sme už nasávali pravý južanský vzduch. Počasie sme mali objednané vopred a skutočne nesklamalo. Obed sme si vychutnali na ulici s výhľadom priamo na Sagrada Familiu, ktorá bola našou prvou zastávkou. Svojou majestátnosťou a veľkoleposťou nás všetkých uchvátila! Jej dokončenie je naplánované na rok 2026, pri príležitosti osláv 100. výročia smrti architekta tohto chrámu, Antonia Gaudího. Jeden z dôvodov, prečo sa do Barci oplatí prísť opäť. Po vlastných sme sa presunuli na La Rambla, hlavnú turistickú, zábavnú a nákupnú ulicu, na konci ktorej sa týči slávny pamätník Krištofa Kolumba. Skvelý deň sme zakončili štýlovou španielskou večerou a Viktor v ten deň už s druhou paellou, ktorá je charakteristickým španielskym jedlom. Firemný vianočný večierok sa rozbiehal na plné obrátky. 🙂

Sumár – 1. deň:

• nachodené km – 17,3
  • zjedené paella panvičky – 5
  • stratení kolegovia – 0

V sobotu sme sa zobudili do mierne zamračeného počasia, ktoré sa našťastie doobeda stihlo umúdriť, a tak sme si Gaudího park Güell, ktorý je, mimochodom, zapísaný do Zoznamu svetového dedičstva UNESCO, užili krásne slnečný. Nevynechali sme ani ďalšie Gaudího architektonické skvosty, ako sú budovy Casa Batlló a Casa Mila. Nemohli sme opomenúť ani návštevu domáceho futbalového štadióna legendárneho tímu FC Barcelona Camp Nou a nákupy v jeho Barca store. Keď nás už prepadla nákupná horúčka, odskočili sme si aj na najväčší barcelonský potravinový trh, Mercat de la Boqueria. Dievčatá, samozrejme, nemohli vynechať butiky na La Ramble. Deň sme zakončili večerou v rybárskej reštaurácii priamo v prístave, s údajne najlepšou paellou v meste.

Sumár – 2. deň:

• nachodené km – 19,2
  • zjedené paella panvičky – 6
  • stratení kolegovia – 1 (ale našli sme sa) 🙂

Nedeľa bola rozlúčková a Barcelona sa s nami lúčila skoro letným počasím, na firemný vianočný večierok priam stvoreným. 🙂 A tak sme ho využili na okružnú jazdu otvoreným busom. Olympijský štadión s vyhliadkou na celé mesto nás dostal a aj my sme sa po celom víkende cítili ako víťazi.

Sumár – 3. deň:

• nachodené km – 12,6
  • zjedené paella panvičky – 2
  • stratení kolegovia – 0

Boli to úžasné 3 dni v čarokrásnej Barcelone, počas ktorých sme zažili kopec zábavy a odnášame si množstvo spomienok a zážitkov. Spoločný výlet splnil svoj účel a my sme opäť viac utužili tímového ducha a priateľské vzťahy, na ktorých si vo firme zakladáme.

Adiós Barcelona, vidíme sa nabudúce!

Máte záujem o riešenie na mieru?